KEBETULAN .

Photobucket

dalam sebulan kami kenal, ada jugak la DIA ajak aku keluar. Hee. Aku ni segan la nak keluar. 

Yelahkan baru ja kenal. Mula mula tu aku tak nak keluar. Aku pun taktaw apa yang aku rasa 

masa tu. Malu, segan semua ada. Aku ada la cerita dekat housemate aku. Saja la tanya pendapat 

kan. Hee. Housemate aku ada cakap, tak salah kan kita nak kenal dengan lebih rapat lagi. Hee. 

So, aku setuju la keluar dengan DIA tapi hati ni berbelah bahagi. Hee. Seingat aku la kan, kami 

keluar tak plan pun. Tup tup teros keluar sebab masatu DSLR aku tu ada problem sikit. So, aku 

mintak tolong DIA temankan ak pi LOW YAT. Aku decide kami jumpa kat TS. Nak dijadikan 

cerita, masa aku jumpa DIA tu. Guess what? He wearing white shirt and Me tooooo. 

OHmaigod.Tapi kan mula mula tu aku tak sedar pun baju warna sama. DIA yang tegur. haha. 

Sumpah lawak. Boleh pulak sama kan. Hee. Masa keluar tu DIA la yang banyak cakap. Aku ni 

still segan lagi dengan orang yang aku kenal. Tak pala . Pelan pelan. Bukannya senang kita nak 

sayang orang kan. Hee. Tapi kami keluar sat saja. Takdala lama. Aku pun tak berapa ingat 

kenapa kami keluar kejap sangat. Tapi kalau pikirkan balik masa kami balik sekali pun baju 

warna sama. Yang ni pun sama. Hee. Kebetulan gila. HEE

-THE END-

No comments:

Post a Comment