MAKIN RAPAT !

Photobucket

Oke. Kita sambung lagi cerita ye. Dah lepas keluar tu kami makin rapat. Boleh katakan selalu ja 

mesej. DIA pun selalu ja call aku. Masa kami kenal ni, DIA selalu ja pi main futsal. Tak silap aku 

setiap hari khamis malam. Naak dijadikan cerita, satu hari tu mak aku call. Ya Allah. Sumpah aku 

tergaman gila masa tu. Mak aku bagitaw kawan aku sorang ni meninggal dunia. Sumpah sedih gila

 gila. Aku tak pernah rasa lagi perasaan yang macam ni. Aku macam nak balik Penang jugak 

malam tu tapi kawan aku tu dikebumikan kat Teluk Intan. Sedih sangat sangat sebab aku dah 

berapa tahun tak jumpa kawan aku tu. Aku ada bagitaw kat DIA sampai nanges nanges. Masa 

cerita tu memang tak boleh tahan ayaq mata. DIA mesej aku bagi kata kata semangat semua.. 

Sebelum DIA pi main futsal DIA pesan kat aku macam macam. Dia jugak buat aku rasa lega. Ada 

jugak buat aku senyum. Masa tu aku dah rasa memang aku dah jatuh hati dengan DIA  (:

No comments:

Post a Comment