pertama kali.

Photobucket

sekarang ni nak cerita macam mana aku boleh jumpa jodoh aku tu. Masa tu aku sem 3 kena 

pulak dengan nak raya puasa. Aku cuti seminggu kot tak silap aku. Tiket bas nak balik KL tak 

silap aku pukul 4 petang , hari selasa. Terpaksa la ambik petang dah semua tiket nak balik KL 

habis. Aku naik bas dekat TOL Tambun ja. Family aku pun ada la sekali masa nak hantar aku tu. 

Masa dok tunggu bas sampai, ada sebuah kereta behenti kat situ jugak. Naik bas yang sama la 

kot. lepas tu, orang yang kelur dari kereta tu rupanya member aku. Nama dia izzat. Aku tnya la 

dia buat apa kat sini, dia cakap hantar member dia. Tapi masa tu kami sembang jauh. haha. Nak 

jadikan cerita, aku pi toilet, lepas keluar tu tegur la izzat. Aku cakap la kenapa tak mai raya 

rumah aku semua. Masa dok sembang tu perasan la ada 2 orang dok dengan izzat tapi tak kenai 

pun. Dah sembang tu izzat mintak la number aku sebab dia takdak. Masa aku nak bagi tu, ada la 

sorang mamat ni menyampuk nak number aku jugak tapi aku buat taktaw jela. Jual mahal la kot. 

haha. Dah lepas sembang aku pi la kat family aku. Bas aku sampai dalam pukul 4 lebih jugak la. 

Jem punya pasal. Dalam pukul 2 pagi baru aku sampai pudu. Dah sampai tu kena la tunggu along 

ambik. masa dok tunggu tu, member izzat ni satu bas dengan aku. dia tegur la kan. sembang sikit 

ja lepas tu member dia ambik. Aku inggat lagi dia pakai baju biru , aku pun pakai baju kemeja 

biru. nampak tak kat situ. hehe. elok dia dah pi sat, mesej masuk.Rupanya dia mesej aku. 

Kiranya masa aku bagi number dekat izzat dia ambik sekali. Dia la mamat yang menyebuk tu. 

hehe. dia mesej selamat perkenalan semua, bagitaw nama dia. hehe. So ,aku balas apa yang patut 

ja. lepas tu aku dah tak balas sebab battery nak habes. lepas tu, along aku pun sampai. HABES (:



No comments:

Post a Comment